Homofobie

Sunt acuzat de homofobie. Nu voi presupune că acuzatorii mei sunt homosexuali, deși s-ar putea. Din articolul „Cauza homosexualității nu este o genă a homosexualității?” unii asta au înțeles. Am vrut doar să punctez faptul că ni se servește în mass-media această minciună: cum că homosexualii se nasc astfel. Nimic mai fals. Dar ce pot să spun în apărarea mea într-o societate obsedată de sex, Dolce & Gabbana, manele și mașinuțe? Omenirea este în putrefacție. Scopul omului pe Pământ este în acest moment să și-o tragă și să dețină (acumuleze) bunuri. Ceva despre artă, poezie, filosofie? Nu. Carpe diem.
Tuturor acuzatorilor mei le doresc o viață frumoasă.

2 răspunsuri

  1. Zalmoxys, scopurile astea (fuck-ul si acumularea)au existat de cand lumea. Fiecare nazuieste la ceva, alege cat ii permite capul. Eu nu ma erijez eu in aparatorul infocat al homosexualilor, dar printre ei nu cred ca sunt doar obsedati, cred ca sunt si oameni cu sentimente normale. Nu vad de ce ar fi o afectiune psihica, la urma urmei nu iti poti manipula preferintele. Foarte multi artisti provin din randurile lor, poeti homo nu stiu, dar filozofi, cel putin in grecia antica, cred ca or fi fost (doar homosexualitatea era normala).
    Sa nu cumva sa crezi din asta ca imi face placere sa-i vad in emisiuni la TV imbracati in cocote., la ora de maxima audienta. Dar asta este tembeliziunea, daca nu apareau ei, aparea Zavoranca sau Magda Ciumac sau… sau…
    Nu iti place sa fii judecat, dar pe ei i-ai incadrat alaturi de necrofil si altii… deci …?

  2. da permitemi sa cad deacord cu tine ,dar cum spuneai si tu,,deci,, sunt studii stiintifice ce demonstreaza homosexualitatea in natura ,aduca se intilneste si la anumale pe trepte mai joase de dezvoltare,dar poate ca exista ceva ce ne poate determina caracterul sexual,,dar sa nu uitam ca suntem oameni si sa nu indraznim sa intram in eroare crezind ca suntem animale sociale ,,nu ! suntem oameni,sa ne controlam destinul,,e pacat de sufletul bietului care sia pierdut viata in prostie!

Comentariile sunt închise.

