Cine conduce România?

Dacă mai era vreun dubiu cumva, aseară s-a risipit complet: România este condusă de Vântu’. Cu „V” mare sau „v” mic, după cum dorește fiecare.
Catindatu’ cunoscut sub apelativul drăgăstos de Prostănacu’ a dat-o rău în bară la confruntarea cu Super-Băse. Cu o zi înainte de marea dezbatere, Prostănacu’ a fost să se relaxeze acasă la… Vântu’. Ce naiba este la Vântu’ acasă, centru de relaxare, spa, wellness?
La dezbatere Super-Băse l-a prins cu pantalonii în vine. Amuțise! Staff-ul de campanie al Prostănacului de ce nu l-a pus în gardă, pregătindu-i o poveste veridică? Că doar pozele cu Prostănacu’ acasă la Vântu’ apăruseră cu câteva ore înainte. Probabil, după dezbatere, Bătrânu’ Conspirator l-a bătut cu cureaua pe Prostănac. Cred că dacă Prostănacu’ va pierde alegerile, de aici i se va trage. Sau poate mă înșel și efectul nu a fost atât de puternic pe cât mi s-a părut mie. Poate mai are de doi bani speranță.

Există doar două variante care pot fi luate în calcul și anume:
1. Prostănacu’ este chiar tâmpit de-a binelea, ducându-se la un „mogul” cu o seară înainte de confruntare, crezând că ălalalt n-o să afle;[Câtă dreptate avea Bătrânu’ Conspirator!]
2. Vântu’ a încercat intenționat să-l compromită, chemându-l la el și spunându-i celuilalt :”vezi că vine ăsta la mine”; deoarece a încheiat un târg mai bun cu Super-Băse.

Se pare că Super-Băse câștigă din nou, așa cum am anticipat în articolul „Traian Băsescu președintele României 2004-2014„.

Așadar, Vântu’ pune mâna pe telefon și un președinte de partid, posibil președinte al României, dă fuguța să-i pupe tălpile! În ce hal am ajuns! Ce țară de rahat!
Un veritabil coșmar se profilează la orizont: încă cinci ani cu Super-Băse. Nu am nimic cu personajul, dar unul dintre acoliții dumnealui îmi displace profund. Așa că faptul că îl voi suporta până cel puțin în 2012, dacă nu cumva chiar până în 2014 mi se pare de… nesuportat. În plus, a trecut vremea când mai credeam gargara anti-corupție a lui Super-Băse. Să i-o spună altcuiva, că eu nu-l mai cred.
Indiferent însă, cât mi-ar displace Super-Băse și gașca dumnealui, nu pot să mă duc să-l votez pe Prostănac și să trăiesc apoi cu conștiința împăcată. Mai bine nu mă duc la vot și las boborul să decidă. Boborul și navetiștii cu autobuzele și cei cu 30 de lei votul și cei cu trei sticle de ulei și un kil’ de zahar etc.
România ești varză!

PS: Chiar dacă mă înșel și iese Prostănacu’, we’re f*cked anyway!

2 răspunsuri

  1. Prostanacul sau..Zeus! Grea alegere! Deci.. e adevarat: contrariile se.. ating!
    Intre contrarii..Haosul!

  2. „Boborul” a votat … Astept acum sa faca treaba Alesul … Daca nu face , ma apuc de comentat „decent” la Badea …

Comentariile sunt închise.

