Numărătoare inversă

Duminică, 16 ianuarie, odată cu încheierea proiectului „Astăzi în istorie,” acest blog va intra în… conservare. Din motive care sunt mai mult estetice, activitatea acestui blog (împreună cu unele articole mai vechi) se va muta la o altă adresă. Este vorba despre proiectul unui blog care a eșuat.
Atunci când mi-am făcut primul blog, a fost unul pe blogspot. Acolo, am constatat, cu o ușoară iritare, că un cretin(ă) de prin Portugalia, avea deja înregistrat un blog cu numele de zalmoxys; unul care nici măcar nu are activitate. A trebuit să înregistrez blogul adăugând un „s” la zalmoxys. Așa că, la ceva timp după asta, când mi-am făcut și un blog wordpress, am presupus că și aici zalmoxys este deja înregistrat de cineva. Din acest motiv am ales zalmoxys32 (mă rog, de fapt am vrut zalmoxys322, dar, din neatenție, mi-a scăpat o cifră). După câteva luni, însă, am descoperit că zalmoxys nu era luat, dar era puțin cam târziu.
Acum însă, consider că acest blog este puțin cam aglomerat, așa că am decis să-l mut pe adresa care ar fi trebuit s-o aibă inițial. Odată cu unele articole se va muta și o parte din blogroll. Cei aflați acolo, în cazul în care doresc să continuăm colaborarea, vor fi anunțați printr-un ping, odată mutarea săvârșită. Dacă posesorii blogurilor nu mai doresc să continuăm schimbul de link-uri, sunt rugați să mă anunțe printr-un comentariu. Unele bloguri vor rămâne numai în blogroll-ul zalmoxys32.wordpress, din motive diverse (blog devenit privat, blog abandonat etc). Puteți menține schimbul de link și cu zalmoxys32, din rațiuni care țin de trafic. Totuși, proprietarul acestui blog înțelege sistemul link-exchange ca fiind unul bazat pe fair-play. Adică, dispar din blogroll-ul tău, dispari și tu de la mine.
Ne mai vedem (sau nu) la noua adresă, începând de duminică. 🙂

3 răspunsuri

  1. bafta multa cu noul proiect. personal, voi ramane un cititor si acolo 🙂 …

Comentariile sunt închise.

